PDA

View Full Version : motorcycle show


in the wind
16th December 2009, 05:30
http://www.thebige.com/calendar/2320.html

any xlf members going to the big e for the motorcycle show ??
-------located in springfield ma.

ChoptXLR
4th January 2010, 16:53
Lots of interest for the show on here:doh

Link for a coupon to the show anyway.

http://www.osegmotorcycle.com/html/show_coupon.html

fun4regina
31st December 2010, 13:09
Hey guys, this show is going on again this year. I think I'm gonna book a room and as long as weather permits, I'm gonna drive over. It's my birthday that weekend.

Anyone else going? I'd like to meet some fellow XLFers, and I think a show would be an ideal place for meeting strangers. (and YOU guys sure are strange!! haha) =)

http://www.osegmotorcycle.com/

It's in Springfield Mass, Jan 21-23.

twotoneXLH883C
31st December 2010, 13:53
Isn't there an international bike show that goes around to different cities across the country?

snowman
31st December 2010, 14:00
Isn't there an international bike show that goes around to different cities across the country?

Yep! In Michigan next week:

http://www.motorcycleshows.com/Novi

:banana:banana:banana

flskevin
31st December 2010, 14:30
Isn't there an international bike show that goes around to different cities across the country?

Ken & I are going to the one in D.C. on January 15.

twotoneXLH883C
31st December 2010, 14:34
Wonder if it will be in Chicago?

in the wind
31st December 2010, 14:46
Hey guys, this show is going on again this year. I think I'm gonna book a room and as long as weather permits, I'm gonna drive over. It's my birthday that weekend.

Anyone else going? I'd like to meet some fellow XLFers, and I think a show would be an ideal place for meeting strangers. (and YOU guys sure are strange!! haha) =)

http://www.osegmotorcycle.com/

It's in Springfield Mass, Jan 21-23.

hello regina,
me and my brother (choptxlr ) usually go,and to all the northeast shows,about 5 total..
i am working that weekend this year but may call in sick one day or try to make the friday pm show after work--would be nice to meet---and happy birthday !!

in the wind
31st December 2010, 14:50
Wonder if it will be in Chicago?

you can go to this site and up on the top left click on motorcycle events ..
and then click on any state for a list of events,rides,swap meets etc......
http://www.motorcyclemonster.com/

SixMilesFromHell
31st December 2010, 15:08
Hey guys, this show is going on again this year. I think I'm gonna book a room and as long as weather permits, I'm gonna drive over. It's my birthday that weekend.

Anyone else going? I'd like to meet some fellow XLFers, and I think a show would be an ideal place for meeting strangers. (and YOU guys sure are strange!! haha) =)

http://www.osegmotorcycle.com/

It's in Springfield Mass, Jan 21-23.

Thanks for posting this, I will be going with my son, 40 miles from home

in the wind
31st December 2010, 15:17
Thanks for posting this, I will be going with my son, 40 miles from home

will you be driving thru hell to get there,or going away from it--
just wondering,i am in your neck of the woods often for work and want to avoid hell if possible...

twotoneXLH883C
31st December 2010, 17:27
you can go to this site and up on the top left click on motorcycle events ..
and then click on any state for a list of events,rides,swap meets etc......
http://www.motorcyclemonster.com/

Thank you for the information!

Durockrolly
31st December 2010, 17:32
It's a long ride from So. Cal. so I can't make any promises!!!:smoke

SixMilesFromHell
1st January 2011, 16:58
will you be driving thru hell to get there,or going away from it--
just wondering,i am in your neck of the woods often for work and want to avoid hell if possible...

My user name is based on a silly nick name I was given long ago. The short story is my first name is Gregory. Gregory, MI is six mile form Hell, MI. When I lived in Michigan I used to occasionally ride to the Dam Site Inn in Hell, MI for lunch. Although the roads in Hartford can be Hell at times.

in the wind
1st January 2011, 18:28
My user name is based on a silly nick name I was given long ago. The short story is my first name is Gregory. Gregory, MI is six mile form Hell, MI. When I lived in Michigan I used to occasionally ride to the Dam Site Inn in Hell, MI for lunch. Although the roads in Hartford can be Hell at times.

ok good--i do not go to Hell,MI.--thanks for the info

shotgun46
1st January 2011, 18:33
I have been to hell a couple times ! no need to go back again

funnythebunny
1st January 2011, 18:38
Ours is coming to the Big Apple on January 21st, 22nd & 23rd. It's likely we'll be attending on the 22nd just in case there's someting I may need to return for on the 23rd :D

Anyone going to this one?

... or how about the Northeast Motorcycle Expo in Hartford, CT (2/26/11)? Looks like they'll be featuring midgets? Freaky!

rottenralph
1st January 2011, 18:40
I went to a Bike Show in Genk Belgium in 95 or so and it was quite interesting, especially when the smooth shaven strippers came out and did their show. The little kids were dancing along and enjoying the heck out of it. Nothing like shaved naked ladies in the early afternoon. The also posed with your bike for a small fee. That was my favorite show moment along with the Ness Batistinni sportster. BAck to the thread. Here is a pic. of that memorable 90's sporty. My wife through away my pics. of the shaven vixens so I can't post them. http://www.battistinis.co.uk/pub/assets/page_content/bwdIMG_4af824b0b60cf.jpg

fun4regina
12th January 2011, 01:27
This one in NYC is the same weekend, it's a little bit closer to me. Any reviews on shich show is better? I'm still waiting to keep an eye on weather before I make any final decisions, I don't wanna get snowed in somewhere and miss school on Monday.

http://www.motorcycleshows.com/NewYork

fun4regina
12th January 2011, 01:30
Ours is coming to the Big Apple on January 21st, 22nd & 23rd. It's likely we'll be attending on the 22nd just in case there's someting I may need to return for on the 23rd :D

Anyone going to this one?

... or how about the Northeast Motorcycle Expo in Hartford, CT (2/26/11)? Looks like they'll be featuring midgets? Freaky!

I just posted that link without reading your post. I have friends going to that, and it's closer, I'm thinking about changing my mind and going to the city instead. :dunno

Bob99
12th January 2011, 01:36
This one in NYC is the same weekend, it's a little bit closer to me. Any reviews on shich show is better? I'm still waiting to keep an eye on weather before I make any final decisions, I don't wanna get snowed in somewhere and miss school on Monday.

http://www.motorcycleshows.com/NewYork

I've only gone to the one in NYC and it was excellent. You could easily spend 5 or more hours there, which is what I did, and not get bored.

04FXDL
12th January 2011, 03:59
I might go, Big E not too far from my house CC area. Too bad it's colder 'an a well digger's arse or I would ride. Maybe I'll call in sick too and go to the Friday show, my birthday soon too and it's a new semester. New kids, nothing really going on in the shop....hhmmmm. The wheels are now spinning.....

racerwill
12th January 2011, 04:10
Hey guys, this show is going on again this year. I think I'm gonna book a room and as long as weather permits, I'm gonna drive over. It's my birthday that weekend.

Anyone else going? I'd like to meet some fellow XLFers, and I think a show would be an ideal place for meeting strangers. (and YOU guys sure are strange!! haha) =)

http://www.osegmotorcycle.com/

It's in Springfield Mass, Jan 21-23.

:clap:clap:clap

racerwill
12th January 2011, 04:11
I just posted that link without reading your post. I have friends going to that, and it's closer, I'm thinking about changing my mind and going to the city instead. :dunno

:frownone

ParrotHead
12th January 2011, 04:12
Ken & I are going to the one in D.C. on January 15.

I plan on going to DC on the 15th also since I cannot make NYC.