PDA

View Full Version : Verlengde forward controls voor een XLH1200 uit '89 ??

Vicar
11th August 2007, 03:12
Wij Nederlanders zijn over het algemeen wat langer dan de gemiddelde Amerikaan. En Sportsters net iets kleiner dan de gemiddelde Harley.

Zie daar een probleem dat misschien wel meer van jullie kennen.
Als je je benen een beetje wil kunnen strekken, zul toch minstens naar voren geplaatste bediening moeten hebben (forward ctrls).

Die heb ik dan ook, maar persoonlijk vind ik dat nog niet ver genoeg naar voren, en zou dus graag verlengde forwards hebben; in goed engels bekend als Extended Forward Controls. En die zijn voor een '89 sportster maar heeeeel moeilijk te vinden is mijn ervaring.

Is er misschien iemand onder ons die weet waar die Extended dingen te krijgen zijn voor mijn model Sporty (liefst in de buurt en een beetje leuke prijs is ook niet weg) ? Of heeft er iemand foto's van dit type sporty met extra naar voren geplaatste bedieningen?

:sporty: For the non-dutch speaking people; I will post this in the regular department as well - basically I'm looking for extended fwd ctrls for my 1989 sportster.:sporty:

jaws
23rd August 2007, 15:50
hhmmmm nee, ben ik niet met je eens. Ik heb absoluut geen problemen met mijn mid controls. Ik ben 1.95m. Ieder zijn meug...niet waar? Succes!

Vicar
4th September 2007, 13:48
Hoi,
ik heb ook niet echt problemen met de forwards zoals ik ze nu heb,ik kan ze prima bedienen, maar het gaat mij meer om het esthetische aspect.

Ik zag laatst een foto van mij rijdend op de motor, en wat ik zag beviel me niet. De vrij rechte hoek van m'n benen. Net alsof ik op een ouwe lullen brommer zat, of een invalide karretje. Puur voor de looks zou ik mijn benen verder gestrekt willen zien. Ijdel mischien, maar hee, als je een harley rijd wil nou eenmal grag een beetje stoer er uit zien. Anders had ik wel een honda gekocht ofzo toch?:)

tjolkman
18th January 2010, 10:32
Hoi,
ik heb ook niet echt problemen met de forwards zoals ik ze nu heb,ik kan ze prima bedienen, maar het gaat mij meer om het esthetische aspect.

Ik zag laatst een foto van mij rijdend op de motor, en wat ik zag beviel me niet. De vrij rechte hoek van m'n benen. Net alsof ik op een ouwe lullen brommer zat, of een invalide karretje. Puur voor de looks zou ik mijn benen verder gestrekt willen zien. Ijdel mischien, maar hee, als je een harley rijd wil nou eenmal grag een beetje stoer er uit zien. Anders had ik wel een honda gekocht ofzo toch?:)

Zorg eerst maar dat je Corvette in orde is en gooi die brommer van je maar in mn hok. Die forwards van je zijn zwaar k*t. Ze rammelen als het gebit van mn oma.