The Sportster and Buell Motorcycle Forum Lickscycles  

Go Back   The Sportster and Buell Motorcycle Forum > NON-ENGLISH FORUMS > Français
XLF Gallery XLF Classifieds XLF Blogs XLF Shout XLF Arcade XLF Disclaimer/Privacy Statement/Terms Of Use

Français Ce secteur de forum est pour la langue française

Members Birthdays
Bison Motorsports
Superbrace.com
S&S Cycle
Progressive Suspension

Superbrace
Reply

Share Thread Tools Display Modes
Old 1st February 2009
eric's Avatar
eric eric is offline
Biker

Sportster/Buell Model: Nightster
Sportster/Buell Year: 2008
Other Motorcycle Model: 1000 FZR Exup
eric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura about
Default Bonjour de Nice

Bonjour à tous,

je suis Ken j'ai un Nighster depuis mars 2008.
Je vis à Nice. J'aime les bécanes anciennes.
j'ai 3 motobécannes et 2 japonaises: un 750 cc Four Honda et un 1000 FZR Yamaha.

Ken
Reply With Quote
Old 2nd February 2009
scottgearman's Avatar
scottgearman scottgearman is offline
Senior Chief Know It All 1st Class

Sportster/Buell Model: XL1200C
Sportster/Buell Year: 05
scottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the rough

Hello with all, I am Ken j' have Nighster since March 2008. I live in Nice. J' like the old bikes. j' have 3 motobécannes and 2 Japanese women: one 750 DC Honda Furnace and one 1000 FZR Yamaha.

translated with BABELFISH.com
Old 2nd February 2009
hoosier xlc's Avatar
hoosier xlc hoosier xlc is offline
Bike Builder

Sportster/Buell Model: This & That
Sportster/Buell Year: 2000
hoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to allhoosier xlc is a name known to all

Hola Amigo
Old 2nd February 2009
scottgearman's Avatar
scottgearman scottgearman is offline

Sportster/Buell Model: XL1200C
Sportster/Buell Year: 05
scottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the roughscottgearman is a jewel in the rough

Hé Ken, Bienvenue au forum. I' ; m incertain combien de personnes de langue française sont ici. J'emploie Babelfish.com pour traduire ce message de l'anglais
Reply With Quote
Old 2nd February 2009
eric's Avatar
eric eric is offline
Biker

eric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura abouteric has a spectacular aura about

Hello my friends,

Ok I translate my post.

I am Ken but really eric. I have a Nighster since marsh 2008.
Orange Pearl & vivid Black.
I like olds bikes.
I have 3 olds french bikes (motobecanes 1949, 1952)
2 japanese bike: 750 cc Honda Four 1973 & 1000 FZR Exup Yamaha.
I live in Nice.

Hola amigos,

me llamo Ken pero realmente Eric.
tengo un nighster desde marzo 2008.
tengo motos viejas.
3 francesas de 49 a 52 (motobecannes) y 2 japonesas:
una honda 750 cc Four y una yamaha 1000 FZR Exup.
Vivo en Nizza.

buongiorno amici,
comprendo italiano ma io scrivete male.
vivo en Nizza.
Reply With Quote
Know Thy Hog

Old 2nd February 2009
maximummaxime's Avatar
maximummaxime maximummaxime is offline

Sportster/Buell Model: XL1200R
Sportster/Buell Year: 06
Other Motorcycle Model: Parts of few
Other Motorcycle Year: old
maximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nice

Salut ken moi c'est maxime, un nicois emmigre au nouveau mexique depuis 7 ans bienvenu sur le forum. tu verra plein de gars vraiment cool ici
Reply With Quote
Old 2nd February 2009
thatbikerguy's Avatar
thatbikerguy thatbikerguy is offline
XL FORUM LIFE MEMBER

Sportster/Buell Model: 1200 XLC
Sportster/Buell Year: 2003
Other Motorcycle Model: Suzuki GS 750 L
Other Motorcycle Year: 81
Blog Entries: 7
thatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud of

Bienvenue sur le Forum! Ride sûr !! Ride souvent!!! Baltimore, Md.ÉTATS-UNIS
Old 2nd February 2009
eric's Avatar
eric eric is offline
Biker

salut Maxime,
ça fait un moment que je visite ce forum et, je viens juste de voir les sous forums.
J'ai vu de super sportsters. ça donne des idées.
Normalement, je dois aller à Las Vegas fin juin, ce sera la première fois que j'irai sur le continent américain.
A part, L'Australie, j'ai visité tous les continents.
Merci pour ton accueil.
Reply With Quote
Old 2nd February 2009
thatbikerguy's Avatar
thatbikerguy thatbikerguy is offline
XL FORUM LIFE MEMBER

Sportster/Buell Model: 1200 XLC
Sportster/Buell Year: 2003
Other Motorcycle Model: Suzuki GS 750 L
Other Motorcycle Year: 81
Blog Entries: 7
thatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud ofthatbikerguy has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by eric View Post
salut Maxime,
ça fait un moment que je visite ce forum et, je viens juste de voir les sous forums.
J'ai vu de super sportsters. ça donne des idées.
Normalement, je dois aller à Las Vegas fin juin, ce sera la première fois que j'irai sur le continent américain.
A part, L'Australie, j'ai visité tous les continents.
Merci pour ton accueil.
Salut Maxime, it makes a time that I visit this forum and, I have just see sub forums. I have seen of super sportsters. It gives ideas. Normally, I have to go in Las Vegas end of June, this will be the first time that I will go on the American continent. A part, Australia, i visited all continents. Thank you for your home.
Reply With Quote
Old 2nd February 2009
maximummaxime's Avatar
maximummaxime maximummaxime is offline

Sportster/Buell Model: XL1200R
Sportster/Buell Year: 06
Other Motorcycle Model: Parts of few
Other Motorcycle Year: old
maximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nicemaximummaxime is just really nice

Quote:
Originally Posted by thatbikerguy View Post
Salut Maxime, it makes a time that I visit this forum and, I have just see sub forums. I have seen of super sportsters. It gives ideas. Normally, I have to go in Las Vegas end of June, this will be the first time that I will go on the American continent. A part, Australia, i visited all continents. Thank you for your home.
thanks for the translation thatbiker, now we will be polite and continu in english.
Reply With Quote
Know Thy Hog

Reply

Bookmarks

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules